2010. január 21., csütörtök

Csicsóka saláta fogyózókúrázoknak

Úgy kellene kezdeni hogy felszedem a csicsókát, de nekem kifordult a földből, pedig csak a szárat akartam leszedni.


Nem baj sok C-vitamin van benne így szedtem még, és salátát terveztem .


Milyen jó ötlet volt, most van tartalékom a hóesésbe is.


Megtisztítottam, legyalultam a nem tudom milyen(szalmakrumpli) darabolóval. Késsel lassú lett volna. Sárgarépát is csináltam hozzá.


Más színes nem volt itthon.


Csipet sóval és almaecettel ízesítettem.


Borsikafüvet téptem rá...


Hagytam állni a hűtőbe egy -két órát.


Amíg a családi kaja készült.


Elfogyasztottam jó étvággyal, finom édességet is ad a salátához, a saját cukortartalmával.


Bármelyik diétába belefér, alacsony a kalóriatartalma... ..







Nincsenek megjegyzések: