2010. február 2., kedd

Kompót? Gyümölcssaláta ..

Mindent összeszedtem hogy valahogy legyen lelkesedésem enni.
Szeleteltem almát, apró kockára,de héjával együtt...
Pirosan zöldet vegyesen...
Bontottam cseresznyebefőttet,kimagoztam és közé szórtam...
A magozás inkább csak elővigyázatosság volt, hogy ne sétáljon a mag a kajába...
Maradék narancsot is fölcikkeztem, savanyú volt másképp már nem lehetett volna elfogyasztani...
És hogy összeérjen kevés cseresznyelevet öntöttem rá...
Végén egy marék dió is beleszórtam, ami ugyan kalória de szeretem...
Hagytam pihenni .....
És elfogyasztottam étkezés helyett(nem utána)....
Egy negyed zsemlét is ettem vele....
Bár..., nem is vagyok olyan molett....Micsoda büntetések vannak nálam...
Ilyenkor előjön az a gondolat, hogy nem is akarok én fogyizni.....

7 megjegyzés:

szosz írta...

Ebben az évben összesen nem ettem annyi gyümölcsöt, mint Te ebédre...

Hólabda írta...

Kelett volna, már letelt egy hónap...
És még nálunk is teli a kamra beföttel...

szosz írta...

Ó, a kamrát már ősszel kifosztottam! :)
Ma karajt fogok sütni... nagyon izgulok, a sok pár perces,komolytalan kaja után, végre valami embereset sütök... remélem, jó lesz.

Hólabda írta...

Sikerülni fog,mit lehet azon elrontani????

szosz írta...

Kemény vagy íztelen lesz a hús, pl... de nem lett, sikerült! :)

Mia írta...

Főleg télen szoktam készíteni, narancsból, kiwiből, banánból, almából,és végén egy kis light vagy 50% -os narancslével meglocsolom, az is nagyon finom.

Hólabda írta...

Az is csodálatos lehet ám-)))
Hamm...