2010. július 14., szerda

Gyümölcsös palacsinta


Összekevertem egy adag palacsintát, és hagytam pihenni.
Az idei szűkös termésnél a maradék málnát, ami frissen nem fogyott el, nem fagyasztottam le. Nem volt annyi.
Mivel már mosott volt, csak beleöntöttem egy parányi lábasba.  Lassú tűzön főztem, kevés cukor hozzáadásával.
Nem tettem hozzá semmit, csak a türelmem. Ügyelnem kellett ki ne fusson. Még habot is szedtem róla. Kicsit besűrűsödött és hagytam kihűlni.
Meggyből is készítettem vele egy időben, ha már úgy is a tűzhely rabja voltam. De annak már a saját levéből öntöttem ki egy keveset. Amit később el is fogyasztottam jégkockával és vízzel.
Most már pihent a palacsintatészta, és nekiálltam kisütni. Két sütővel csináltam hogy gyorsan végezzek. Hagyományos a sütőm, de szeretem.
Meggyet raktam az egyik palacsintába, és öntetként is tettem rá.
A málnást is hasonlóan töltöttem meg, de evés közbe kisétált belőle a málna.
Mindegy finom volt a magokkal együtt, csak nagyon kevés.

Nincsenek megjegyzések: