2010. július 6., kedd

Tökvirág bundában!






Csak cukkinival próbáltam eddig, lehet hogy a másik fajták virágja, hasonlóan jóízű. Leszedjük azokat a virágokat amik ki vannak nyílva, de meddőek.  Ahol  termés van ott nem praktikus mert a növény zokon veheti.
Kis szárat hagyunk rajta, ezzel fogjuk a mártogatást végezni, persze sütés közbe is kényelmes. Átsül a szár is, és fogyasztható lesz
Belenézünk hogy nincs e benne valami bogár. Majd óvatosan megmossuk,én a belső felét is kiöblítem, mint egy bögrét.
Alaposan lecsöpögtetjük. Picit meglisztezzük kívül, majd sűrű palacsintatésztába mártjuk.
Szép pirosra sütjük. (Csináltam már panírozva is, mint a húst, akkor is finom volt.)
Köretként csaknem minden megfelel hozzá, de kevés húst is lehet tenni mellé, mert nem mindenkinek elég.
Parázs krumplival szeretem enni (Nagyon apró újburgonyát megmosunk és héjába megfőzzük. Tisztítás után, diétásan megszórjuk petrezselyemzölddel és fogyasztható. Normál étkezéshez még a sütés is kell a tisztítás után).

Nincsenek megjegyzések: