2010. augusztus 27., péntek

Pizzaféle

Hamis pizza.
Palacsintatésztába szórtam reszelt cukkinit, és vastagabb palacsintákat csináltam.Keresgéltem hogy mit tegyek rá vacsorára. Készítettem  kockázott paradicsomot.  Bepirosodott fehér paprika is akadt a hűtő aljába.
Abból is kockáztam fel egy kicsit. Reszeltem sajtot.
 Egy kis maradék kolbász, párizsi,gépsonka stb. (mindazt ami a hűtőben volt a mindenes kistányéron) . Mindent apróra vágtam, a húsdarálót nem szereltem össze annyiért.
Pirítottam egy fej hagymát, és rádobtam az összekockázott ezt meg azt. Átsütöttem, és egy tojást a tetejére ütöttem hogy valami összetartsa. Közbe fűszereztem.
A pirított egyveleget rátettem a kisütött lapokra. Inkább a közepe felé terítettem. Megszórtam sajttal.  Rászórtam a paradicsom és paprika kockákat. Jelentős mennyiségben. El is veszett alatta az a kis rátett apróság.Bedugtam a mikróba egy 1-2 percre, csak a sajt miatt. Kész a korai vacsora. Nem extra finom, de nálunk a nyers paradicsom és paprika elfogy gyümölcs helyett is.

3 megjegyzés:

szosz írta...

Szerintem finom lehetett, de nagyon időigényes volt, nem? Mire mindet összeraksz, felkockázol, megsütöd...

Hólabda írta...

Gyorsabb mint elmenni bevásárolni...
Csak gondolj bele, bejössz a kertből, ha meleg van rohansz zuhanyozni,(ha nincs akkor se vagy utcára való egy félóra kertezés után)átöltözni, bevásásrolni ,hazajössz és főzöl.De előtte ruhacsere(utána újra zuhany.)
Bolt nélkül:
Simán meg akár mezítláb is megcsinálod a konyhában, és addig hűsen tart a kövezet.Utána így is úgy is zuhany, de megspórolsz rengeteg időt...

szosz írta...

Igen, így már érthető.