2011. január 28., péntek

Kreatív blogger díj



Ma még egy díjjal megajándékoztak. Nagyon örülök neki, bár ezt nem igazán érdemlem meg. Elég felszínesen vezetem a blogot mostanában. Vagy az ötletek fogytak ki a fejemből. Nem történnek velem rendkívüli események, ha igen, azt már nem merem ide kiírni. Még az időjárás sem kedvez a fotózásnak, így elég nehéz új dolgokat felfedezni. A Kreatív Blogger díjjal Anikó (Ancsitelló) tisztelt meg. Első teendő megköszönni neki az oldalán. Hát ezt azonnal megtettem. Persze elő kellett keresni a jó modorom, de a szekrénybe volt és leporoltam. Pár napig elő is hagyom. Illendően kell viselkednem. Mellőzöm a rossz májú kritikákat. Csak pár napig...



        A logót természetesen kirakom.




Írnom kell magamról hét dolgot. Ezek inkább apróságok lesznek. A hétköznapokat úgyis ide írom, a blogba.

  1. Az alföldön élek.
  2. Szeretek irkálgatni, csak legyen valaki, aki végigszenvedi az olvasását.
  3. Szívesen olvasom romantikus írásokat is. A sci - fi - től se rémülök el.
  4. A horror már erős nekem.
  5. Imádok kerékpározni és sétálgatni a természetben
  6. A fotómasinám is viszem, de a fotós tudásom elég sok kívánnivalót hagy, maga után.
  7. Személyes dolgokat, nem nagyon írok, sok minden kikövetkeztethető abból, amiket felrakok.
Akkor be is fejeztem a magamról szóló ismertetést. Ennyi belőlem már sok is. Van egy kis bemutatkozó részem és ott minden lényeges le van írva.

Most kellene felsorolnom hét blogot, de még csak ötletem sincsen, mert az előzőt sem vitte el senki. Úgyhogy nyitva hagyom ezt a kérdést, és majd szétnézek a blogvilágban, egy kicsit jobban. Külföldi oldalt már sokat ismerek és szépek is, na de google fordítással nagy bakikat lehet csinálni, és ezt mégsem szeretném! Milyen kényelmetlen bevallani, hogy a blogírók közül keveset ismerek annyira, hogy felajánljam a díjat. Nem azért mert nagyok az igényeim, hanem mert, alig beszéltünk még. A másik blama, hogy nem tudom egy oldalról biztosan megállapítani blog-e, vagy weboldal. Közel az összemosódás, vagy én tudok keveset… Persze van, amelyiket már az emblémáról is felismerem…


A hét blog helye akkor nyitva marad én meg keresgetek….Csak az elfogadás után teszem ki a neveket. Így legalább törölni nem kell. Jó hogy itt mindig bele lehet nyúlni a blogba írt részbe.

Monik: Elfogadta a díjat! Van néhány blogja. Témája írás, versek, gondolatok, összességébe irodalom.
Nekem nagyon tetszenek, szeretek ott olvasgatni.

4 megjegyzés:

online-lehetőségek írta...

Köszönöm, hogy elfogadtad és én szeretem a modorodat és a blogodat is.

monik írta...

Örömmel elfogadom a díjat,amit felajánlottál,megpróbálok eleget tenni a követelményeknek:)
Egy másik kedves ismeretlen-ismerősömtől kapott ajándékkal együtt továbbítom,ha nem probléma.
Kellemes délutánt,és még egyszer köszönöm!
monik.

Hólabda írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Hólabda írta...

Az este remekeltem a helyesírási hibákban.
Köszönöm, hogy elfogadtad Monik!