2012. február 7., kedd

Vitamin tálak

Most lehet a vitaminokat csipegetni. Nem kell hozzá déligyümölcs, megteszi az általunk elrakott befőtt. Nekem is csak azért szerepel a kivi és mandarin, mert ezt könnyű volt dekorációnak alakítani. Nem most, még az ünnepek alatt. A mai uzsonnára megfelelt, a körte és cseresznye összeöntve, kompótnak. Nem az a lényeg, hogy miből van,  csak a család szívesen fogyassza. Lehet hogy több van bennük, mint a gyönyörű almába, amit valami tartósítóval tettek fényessé. Sokkal szívesebben eszem a rozmaringot, még ha kicsit ráncos, akkor is. Most van itt az ideje. Persze az édes finomság mellett azért a savanyú káposztát se felejtsük el.


12 megjegyzés:

Rózsa írta...

Ebben egyetértünk, én a helyi termelőktől szoktam az almát venni, rendszeresen fogyasztom, déli gyümölcsöt is szeretem, de az alma számomra a kedvenc.

Anikó/Ann írta...

Étvágy gerjesztően szép dekoráció,tavaly én is eltettem sok mindent,termett is sok alma,és kitart addig,amíg valami terem a kertben.

Hólabda írta...

Kedves Rózsa! Az alma finom mindig, télen nyáron.

Hólabda írta...

Üdv Anikó! Nálam se lesz gond a befőttekkel. Alma a piacról.

souvenir tasbih cantik írta...

look yummyy.... full of vitamins :)

Adrienn írta...

Én bolond,meg mogyorót rágcsálok, és csodálkozom, hogy elhízom.,
Bár a kivire allergiás vagyok, de pl.a káposztát imádom...jó,hogy eszembe jutattad az esti vitaminbombámat!:)

Magia da Inês írta...

Kiwi com tangerina... nunca pensei numa mistura dessas... deve ser tudo de bom.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
°º♥

(⁀‵⁀,)
¸`⋎´
¸.•°`♥

Hólabda írta...

Thank you

Hólabda írta...

A káposzta finom, én még magába is szívesen rágcsálom. Ehhez fogyókúra sem kell. Csak a káposzta fotón nem mutatós-)

Hólabda írta...

Helló Magia!
A kivi nagyon szép dekoráció, megenni nem is annyira érdekes.

Ajangnya orang Sumba berbagi ilmu Pengetahuan írta...

Hello my friend! I wish you a lovely new week full of joy and happiness. Greetings from Sumba

Hólabda írta...

Helló Ines!
A hétvége nagyszerű, de a hó esik rendesen!