2012. december 5., szerda

Csak egy karalábé, de mennyi a súlya?


Úgy gondoltam megnézem a piacot, hiszen most volt a hívatalos átadása a külső részének.A mélygarázst már lefotóztam két hete, és a többi építkezést is figyelemmel kísértem.

Ez a szépség a nagyságával fogta meg a tekintetemet. A piacon fedeztem fel, és azonnal megálltam. Aszályos nyár volt, a növények alig bírták és mégis teremtek csodák. A karalábé 7 kiló fölött van, ami a kis képen látszik jól, a vöröshagymák mellett. Ha a mérleget nézzük, akkor is feltűnik a nagysága. Nem vegyszerezett, csak vizet kapott, és gondozást. Késői, téli fajta, most is fogyasztható. Kisebb háztartásban, azért ennyi nem szükséges, de ha valaki vegyes zöldségfélét rak el, hasznos lehet.
Ezt is tudja ez a sík vidék, bizonyítva, hogy ha vannak hozzáértő termelők, erre is képes az alföldi táj, csaknem az ország közepe..
Viszont a fotózási tudományom néha cserben hagy... 

6 megjegyzés:

Rózsa írta...

Ekkorát még nem láttam.

Hólabda írta...

Én is csak ma láttam életemben először.

Anikó/Ann írta...

Hát ez valóban ritkaság számba megy,nekünk egyszer a sütőtök volt kb. ekkora

Hólabda írta...

Az én telkemen sem volt még.

Icah Banjarmasin írta...

Wow..i like it..lol...how are U my friend happy nice day 4U and family.

Pendaftaran CPNS írta...

So nice photo :)