2013. február 17., vasárnap

Töltött hagyma és burgonya.

A vöröshagyma is a nátha elleni harcosok között van. Most a kép egy friss menüt mutat.
A töltött vöröshagyma receptje már megtalálható tavaly télről. A különbség csak annyi hogy most kibújtattam a fölösleges részét, de legközelebb marad a felezés, mert ez elég nehezen megy. Amiről még írni szeretnék az inkább az, hogy milyen ötletem támadt. A töltelék több lett mint a hagyma és már nem akartam, a konyhát újra illatosítani.
***
 Ezért derékon kaptam egy burgonyát és megtisztítottam. Ketté vágtam, és a gyümölcs belezővel kiszedtem a belső részét. Megmosdattam, fűszereztem és a sima tölteléket beleraktam. Picit ujjheggyel benyomtam a tölteléket és egy pár csöpp olajt tettem rá. Ment a sütőbe a hagymákhoz. Nagyon finom lett, máskor is fogok krumplit tölteni. Hús helyett is nagyon finom, annak aki vegetáriánus étrendet kedveli. A kifúrt belsőrészt mellészórtam, amikor félig sült volt.
Külön recept nem kell, hiszen a linknél le van írva a töltelék.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: