2013. július 8., hétfő

Lepkecsalogató

Pár lepkét már sikerült elkapni, ma hazafelé. A kedvükért még a papucsom is ledobtam, hogy a lépteim halkuljanak. Kellemes is volt a mezítlábasság, maradtam egy kicsit, míg el nem értem arra, ahol a fűkasza is járt. Az már nem tetszett nekem. 
 Sötét pöttyöske alig látszik, de nem mertem megzavarni.
Bakiztam, mert a lepke lelépett, de a virág is szép. Imádják a nyári orgonát a lepkék.

A kacsafarkú szender nem engedte a kolibriröptét lekapni. Magasan volt és amikor pipiskedtem lelépett.
Mire vége lett a sétának lehiggadtam, és elindultam haza, mert egész nap képes lennék ott lenni, de most  csak késő délután ugrottam be, egy kicsit. Néha kell, kiengedni a feszültséget........


2 megjegyzés:

Magia da Inês írta...

✿✿°•.¸
Belas fotos, belos cachos de flores.
Eu também gosto de fotografar borboletas nas flores.
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil ✿✿°•.¸

Hólabda írta...

Köszönöm