2013. augusztus 4., vasárnap

Repül a nap

Az idén a repülőnapok a hónap elején lettek megtartva. Személyesen nem voltam ott, eszembe se jutott még az sem, hogy figyeljek, más évekbe, szívesen néztem őket. Inkább a zaj ... Nagyon meleg volt, de azért reménykedek abban, hogy mások remekül érezték magukat. Azért amikor közel voltak, odapislogtam én is, és láttam pár szép mozgású gépet. Akkor még a fotómasina se volt a közelembe, pár távoli gyenge valami, még a gépet se állítottam be, ez ilyen év.
Egy remek videót azért betettem, amit feltöltött egy videós.






Videó forrása

Az utak forgalma jelentősen megnőtt, hiszen rengeteg ember jött az eseményre. A rendőrségi helikopterek is cirkáltak, az első napon  60 ezer ember érkezett délig. Több ország képviseltette magát a szokásosnál.
Spanyolország (Sasok Őrjárata)
Hollandia (Holland Királyi Légierő)
Törökország (Török Csillagok)
NATO
Itt látható az összes megjelent ország.


RUSSVNBEL
AUTITA
TURBGRSVK
SRBHRVUKR
ESPDEUPOL

CZENLD



EATCGBRROU


Elérhető a többi információ az eseményekről  itt!

Nincsenek megjegyzések: